Sfera Odnowy Biologicznej i Masażu

Masaż relaksacyjny całościowy

Masaż, który bazuje na idealnym wykończeniu ruchów oraz przejściu pomiędzy różnymi kończynami ciała. Bazuje on na rozluźnieniu układu mięśniowego ale także nerwowego, dzięki temu, niweluje on stres, napięcie, tym samym, pobudza hormony szczęścia, tj.: serotonina, enkefaliny, endorfiny, do działania wobec tego, ten rodzaj masażu sprawia, że w naszym życiu zaczyna gościć harmonia, spokój i szczęście.

Masaż wyszczuplający – boa

Masaż, który bazuje na udrożnieniu naczyń krwionośnych i limfatycznych, tym samym pobudza on pracę całego organizmu co możemy zauważyć chociażby po redukcji cellulitu, wyszczupleniu kończyn. Jednocześnie, dzięki temu rodzaju masażu nabieramy sił witalnych i mamy więcej pozytywnej energii do spożytkowania, gdyż działanie tego zabiegu bazuje na detoksykacji organizmu.

Bańka chińska

Rodzaj masażu gumowymi lub próżniowymi bańkami, który ma swoje zastosowanie zarówno w lecznictwie (działanie przeciwbólowe), w sporcie (działanie mocno dokrwienie), w relaksie (działanie odprężające i odżywcze) oraz w odnowie biologicznej (działanie wyszczuplające). Ten zabieg wiążę się z dużymi efektami ale trzeba pamiętać, że nie należy on do przyjemnych).

Masaż sportowy

Masaż przeznaczony głównie dla osób aktywnych, których mięśnie są przemęczone i zbite. Ten rodzaj masażu ma za zadanie zapewnić dla mięśni prawidłowe odżywienie i ukrwienie mięśnia, dzięki czemu mięsień może prawidłowo pracować a tym samym zwiększać swoją objętość.

Masaż gorącymi kamieniami

Jest to rodzaj masażu relaksacyjnego, który bazuje na przepływie ciepłej energii przez całe ciało, dzięki czemu napięte mięśnie, więzadła czy ścięgna zaczynają stopniowo się rozluźniać. Z kolei układ nerwowy dzięki wysokiej temperaturze z kamieni może się regenerować, a tym samym, zwiększa się przepływ impulsu przez nerw. Masaż jest bardzo przyjemny i odprężający wiec mamy wrażenie błogostanu.

Moksa

Opium chińskie, które wygląda jak „rozpalone cygaro”. Niewielki cienki patyczek, który jest zakończony żarem ma za zadanie poprawić naszą kondycje psychofizyczną. Stosuje się go zarówno na problemy z bólem, reumatyczne, neurologiczne, ale ma także szerokie działanie w sferze relaksacyjnej, gdyż jest rewelacyjny na zaburzenia snu, stres, niepokój. Zabieg należy do zabiegów bardzo przyjemnych, podczas którego ciśnienie znacznie się obniża a oddech robi się głęboki i wolny. Zabieg jest bardzo przyjemny w związku z tym odczuwa się natychmiastowe rozluźnienie.

Aromaterapia i muzykoterapia

Te rodzaje zabiegu zapewniają niezapomniane doznania przeniesienia w inny stan i „opuszczenia ciała”, a tym samym, swobody ducha. Dzięki temu, rodzajowi zabiegu napajamy się lekkością i uniesieniem. Co połączeniu z lekkim uciskiem dłoni daje poczucie błogostanu, odpłynięcia na jawie.

Masaż klasyczny

Masaż klasyczny opiera się na technikach wykonywanych w odpowiedniej sekwencji: głaskania, rozcierania, ugniatania, oklepywania, uciski, wibracje. Wykazuje działanie t.j. pobudza krążenie, rozluźnia, łagodzi bóle. Odnajduje również zastosowanie przed aktywnością fizyczną, aby rozgrzać mięśnie i przygotować je do zwiększonego wysiłku. Wpływa rokująco na napięciowe bóle głowy, niewydolność krążenia, obrzęki, przykurcze, choroby reumatyczne, nerwice, stany lękowe i depresje.

Drenaż limfatyczny

Drenaż limfatyczny to masaż uciskowy, usprawniający krążenie limfy i płynów tkankowych w organizmie. Zalecany w leczeniu obrzęków limfatycznych i zastoju limfy. Poprawia metabolizm, pobudza układ limfatyczny, przyspiesza proces oczyszczania organizmu.

Masaż segmentarny

Masaż segmentarny opiera się na licznych chwytach i opracowaniach, które wykonywane określoną techniką i przy zachowaniu konkretnej kolejności działania umożliwiają wykrycie i łagodzenie wielu zmian chorobowych. Jest to zabieg leczniczy, którego celem jest łagodzenie odruchowych zmian chorobowych poprzez wzajemne oddziaływanie na siebie tkanki skórnej, łącznej, mięśniowej i okostnej. Masaż segmentarny znajduje szczególne zastosowanie w leczeniu chorób narządów wewnętrznych.

Mobilizacja blizn

Terapia opierająca się na rozciąganiu, rozluźnianiu i wyciąganiu blizn w celu poprawy jej mobilności a przez to zminimalizowaniu dolegliwości wynikających z istnienia blizny oraz poprawę jej estetyki.

Masaż magnetyczno terapeutyczny z wibracją

Ruch wytworzone przez pulsację fali magnetycznej sięga pod naskórek i skórę właściwą, a nawet podskórną tkankę tłuszczową, co powoduje natychmiastowy skurcz tkanki i długotrwałą regenerację kolagenu. Jest delikatny ale wibracja połączona z falą magnetyczną powoduję, że rezultat jest rewelacyjny.

Masaż wibracyjny termalny

Ciepło wytworzone w sondzie połączone z drganiami oraz z delikatnym przepływem fali magnetycznej powoduje natychmiastowe rozluźnienie mięśni oraz pobudzenie nerowo – mięśniowe. Energia przepływa głęboko pod skórę, co powoduję, że rezultat jest natychmiastowy. Zabieg bardzo mocno relaksujący, uspokajający i każdy, kto go próbuje wraca po więcej. Ma swoje zastosowanie, w różnorakim bólu mięśni, bezsenności, lędźwiowego czy bólu szyjki macicy.

Masaż próżniowy i masaż próżniowy termalny

Masaż bardzo mocno dokrwienny, w którym skóra jest zasysana w głąb dyszy co powoduje jej bardzo mocne dokrwienie i dotlenienie. Zarazem poczujesz skórę bardziej delikatną, napiętą i wyraźnie elastyczniejszą. Zabieg należy do nie przyjemnych aczkolwiek dający duże rezultaty w dokrwieniu danej okolicy ciała.

Masaż pneumatyczny – pistoletem

Masaż, jeśli wykonywany jest na wysokich obrotach to fenomenalnie nadaje się do rozluźnienia mocno napiętych mięśni. Świetnie się sprawdza na partiach ciała, które są ciężko w dostępnych miejscach – wibracja dotrze w najmniejszy zakamarek twojego ciała, które jest nadmiar napięte. Maszyna wykonuje ok. 3200 uderzeń na minutę, dzięki czemu powstająca wibracja wprowadzenia tkanki w ruch drgania co powoduję intensywnie rozluźnienie mięśni i całej okolicy zabiegowej.

Masaż wibracyjno – magnetyczny

Jest to zabieg, który ma za zadanie bardzo mocno rozluźnić oraz odprężyć ale bazując na głębokim uspokojeniu psychicznym, który to efekt jest dodatkiem do tego zabiegu. wibracja wytworzona w sondzie jest szeroko rozpraszane, a magnetoterapia, która jest generowana podczas zabiegu rozchodzi się po okolicznych tkankach. Zaleca się: przy różnych bólach, zawrotach głowy, zmęczeniu mięśni, bóle menstruacyjne, a także ten zabieg znajdzie swoje zastosowanie w zabiegach relaksacyjnych i uspakajających

Masaż wibracyjno – magnetyczno – termalny

Zabieg, który bazuje na wygenerowaniu wysokiej temperatury, a po przez wibracje te ciepło jest rozpraszane, dzięki temu czujesz, że wysoka temperatura jest bardzo przyjemna i rozluźniająca. Zabieg określany przez pacjentów czy klientów, jako przeniesienie w stan błogosławiony, który daje niesamowitej lekkości i wolności. Uwalniasz się z różnego rodzaju bólów z jednoczesnym przeniesieniem się do innego świata.

Multipolarny masaż z falami radiowymi – RF

Wytworzenie dużego ciepła powoduje rozluźnienie głębiej położonych tkanek, z kolei głowica szczotkowa wyposażona w pewnego rodzaju wizualnie wyglądające druty delikatnie podrażnia tkankę skórną przy czym w połączeniu z ciepłem wyraźny efekt napięcia tkanki skórnej. Zabieg świetnie sprawdza się w redukcji bólu.

Zabiegi odnawiające to coś dla Ciebie?